Der findes rigtig mange dyr rundt omkring i verden, og desværre er vores race så grådig at alt hvad man kan sælge er noget der skal sælges. Det er desværre noget som har ledet til at nogle dyr har måtte uddø, og det er en skam at man som menneske ikke kan se at man ødelægger noget så smukt som naturen. Det er jo gerne noget vi skal bruge for at vi selv kan være her, og hvis vi bliver ved med at udrydde dyrearter, er det helt sikkert også noget som kommer til at bide os bagi. Så det er noget man skal have sat en stopper for, for her på jorden virker det som alt er et puslespil, og man har brug for alle de forskellige arter til at det kan løbe rundt. Med andre ord har alle ting et formål her på jorden, og det er noget man bør tænke langt og længe over når det er man får muligheden for det.
